Sayfalar

6 Eylül 2010 Pazartesi

BAYRAM ALIŞVERİŞİ

Bugün annemlere gittik paşamla .Biz giderizde zeynep ile barış gelmez mi?(bu şahsiyetler kız kardeşimin çocukları olmakta barış efendi 6 yaşında zeynep hanımcım 16 gün sonra 1 yaşında olacak paşamla arasında 42 gün var.Abiyiz yani 42 gün bizim için önemli):) Zeynep i anneme bırakıp paşa ben teyzemiz alış verişe gittik.Ne aldığıma gelince gene boş geçmeyip bir bluz bir hırka aldım ne kadar ihtiyacın vardı derseniz olmasada olur şeklindeydi ama dayanamadım.Pettoma daha önce aldığımdan ona bakmadım.Gerçi  onun için önemli olan geziyo olmamızdı. günlük 4-5 saat olan toplam uyku süremizin(ki bu öğle ve ikindi zamanı olarak üzere iki sefer şeklinde) sadece yarım saatini uyudu . Canım benim hiç huysuzluk yapmadı ama .Eve geldiğizde karnımızı doyurduk(içeri girdiğizde akşam ezanı okunuyordu.)babmız banyoyu yaptırdı ve mutlu son 21:30 da UYKU(MUTL SON diyorum çünkü biz 12 den önce yatmıyoruz ki bu iyi günlerimiz doğduğumuzdan beri uykumuz hem hafif hemde kısaydı şimdi en azından uyuma süremiz biraz uzadı


(ve bayram alışverişinden yorgun düşen oğlum salıncakta uykuya yenik düşer)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)